ČSN ISO 10004 (010342) Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření
- Norma: ČSN ISO 10004 (010342)
- Název: Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření
- Kategorie: 0103 - Jakost
- Katalogový kód:93120
- Dostupnost:Tisk
- Váha (gr):100
- Třídící znak:010342
- Platnost:Norma není platná
- Vydání:06/2013
- Účinnost:07/2013 - 02/2019
- Jazyk:Norma je v češtině.
Anotace textu normy ČSN ISO 10004 (010342)
Tato norma navazuje a doplňuje normy ISO 10001-3. Je určena všem, kteří chtějí monitorovat a měřit spokojenost zákazníků se zaměřením na koncové zákazníky. Norma specifikuje strukturovaný přístup k monitorování a měření spokojenosti zákazníka založený na cyklu PDCA (plan-do-check-act), který není v mnoha organizacích uplatňován a norma tedy může přinést organizacím značné zefektivnění celého procesu monitorování a měření (nejen v oblasti spokojenosti zákazníka, protože specifikovaný strukturovaný přístup lze po minimálních úpravách aplikovat na jakékoli monitorování a měření).
Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner
GPSR - Výrobce/Distributor:
TECHNOR print, s.r.o., K Sokolovně 439/11, Hradec Králové 503 41
IČ: 06655327, e-mail: technor@technor.cz
Bezpečnostní informace k produktu: Technické normy ČSN
Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.