ČSN ISO 10004   (010342) Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření

  • Norma: ČSN ISO 10004   (010342)
  • Název: Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření
  • Kategorie: 0103 - Jakost
  • Katalogový kód:93120
  • Dostupnost:Tisk
  • Váha (gr):100
  • Třídící znak:010342
  • Platnost:Norma není platná
  • Vydání:06/2013
  • Účinnost:07/2013 - 02/2019
  • Jazyk:Norma je v češtině.
Norma byla nahrazena těmito normami: ČSN ISO 10004   (010342)

Anotace textu normy ČSN ISO 10004   (010342)

Tato norma navazuje a doplňuje normy ISO 10001-3. Je určena všem, kteří chtějí monitorovat a měřit spokojenost zákazníků se zaměřením na koncové zákazníky. Norma specifikuje strukturovaný přístup k monitorování a měření spokojenosti zákazníka založený na cyklu PDCA (plan-do-check-act), který není v mnoha organizacích uplatňován a norma tedy může přinést organizacím značné zefektivnění celého procesu monitorování a měření (nejen v oblasti spokojenosti zákazníka, protože specifikovaný strukturovaný přístup lze po minimálních úpravách aplikovat na jakékoli monitorování a měření).

 

Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner

 

GPSR - Výrobce/Distributor:
TECHNOR print, s.r.o., K Sokolovně 439/11, Hradec Králové 503 41
IČ: 06655327, e-mail: technor@technor.cz
Bezpečnostní informace k produktu: Technické normy ČSN

Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.