ČSN ISO 10004 (010342) Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření
- Norma: ČSN ISO 10004 (010342)
- Název: Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření
- Kategorie: 0103 - Jakost
- Katalogový kód:506791
- Dostupnost:Tisk
- Váha (gr):100
- Třídící znak:010342
- Platnost:Norma je platná
- Vydání:02/2019
- Účinnost:03/2019 - doposud
- Jazyk:Část nebo celá norma je v angličtině.
ČSN ISO 10004 (010342) Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření Norma Kat. číslo: 506791

Dlouhý název: Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření
Krátký název: Norma
Třídící znak: 010342
Platnost: Norma je platná
Vydání: 02/2019
Účinnost: 03/2019 - doposud
Jazyk: Část nebo celá norma je v angličtině.
405,00 Kč
405,00 Kč s DPH Anotace textu normy ČSN ISO 10004 (010342)
This document gives guidelines for defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction.
This document is intended for use by any organization regardless of its type or size, or the products and services it provides. The focus of this document is on customers external to the organization.
NOTE: Throughout this document, the terms ´product´ and ´service´ refer to the outputs of an organization that are intended for, or required by, a customer.
Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner
GPSR - Výrobce/Distributor:
TECHNOR print, s.r.o., K Sokolovně 439/11, Hradec Králové 503 41
IČ: 06655327, e-mail: technor@technor.cz
Bezpečnostní informace k produktu: Technické normy ČSN
Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.