ČSN ISO 10003   (010341) Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace

  • Norma: ČSN ISO 10003   (010341)
  • Název: Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace
  • Kategorie: 0103 - Jakost
  • Katalogový kód:82856
  • Dostupnost:Tisk
  • Váha (gr):100
  • Třídící znak:010341
  • Platnost:Norma není platná
  • Vydání:02/2009
  • Účinnost:03/2009 - 02/2019
  • Jazyk:Norma je v češtině.
Norma byla nahrazena těmito normami: ČSN ISO 10003   (010341)

Anotace textu normy ČSN ISO 10003   (010341)

Norma ČSN ISO 10003 je návodem výběr a využití metod pro externí řešení sporů mezi organizací a jejím subjektem. Poskytuje dále návod k výběru poskytovatele služeb externího řešení sporů.

 

Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner

 

GPSR - Výrobce/Distributor:
TECHNOR print, s.r.o., K Sokolovně 439/11, Hradec Králové 503 41
IČ: 06655327, e-mail: technor@technor.cz
Bezpečnostní informace k produktu: Technické normy ČSN

Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.