ČSN ISO 10003 (010341) Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace
- Norma: ČSN ISO 10003 (010341)
- Název: Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace
- Kategorie: 0103 - Jakost
- Katalogový kód:82856
- Dostupnost:Tisk
- Váha (gr):100
- Třídící znak:010341
- Platnost:Norma není platná
- Vydání:02/2009
- Účinnost:03/2009 - 02/2019
- Jazyk:Norma je v češtině.
Norma byla nahrazena těmito normami:
ČSN ISO 10003 (010341)
Anotace textu normy ČSN ISO 10003 (010341)
Norma ČSN ISO 10003 je návodem výběr a využití metod pro externí řešení sporů mezi organizací a jejím subjektem. Poskytuje dále návod k výběru poskytovatele služeb externího řešení sporů.
Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner
GPSR - Výrobce/Distributor:
TECHNOR print, s.r.o., K Sokolovně 439/11, Hradec Králové 503 41
IČ: 06655327, e-mail: technor@technor.cz
Bezpečnostní informace k produktu: Technické normy ČSN
Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.