ČSN ISO 10002   (010339) Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích

  • Norma: ČSN ISO 10002   (010339)
  • Název: Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích
  • Kategorie: 0103 - Jakost
  • Katalogový kód:72504
  • Dostupnost:Tisk
  • Váha (gr):100
  • Třídící znak:010339
  • Platnost:Norma není platná
  • Vydání:04/2005
  • Účinnost:05/2005 - 02/2019
  • Jazyk:Norma je v češtině.
Norma byla nahrazena těmito normami: ČSN ISO 10002   (010339)

Anotace textu normy ČSN ISO 10002   (010339)

Tato mezinárodní norma podává návod na proces vyřizování stížností, týkajících se produktů organizace, včetně plánování, návrhu, provozu, údržby a zlepšování. Popsaný proces vyřizování stížností je vhodný k tomu, aby byl používán jako jeden z procesů systému managementu jakosti.




 

Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner

 

GPSR - Výrobce/Distributor:
TECHNOR print, s.r.o., K Sokolovně 439/11, Hradec Králové 503 41
IČ: 06655327, e-mail: technor@technor.cz
Bezpečnostní informace k produktu: Technické normy ČSN

Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.