ČSN ISO 10002 (010339) Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích
- Norma: ČSN ISO 10002 (010339)
- Název: Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích
- Kategorie: 0103 - Jakost
- Katalogový kód:72504
- Dostupnost:Tisk
- Váha (gr):100
- Třídící znak:010339
- Platnost:Norma není platná
- Vydání:04/2005
- Účinnost:05/2005 - 02/2019
- Jazyk:Norma je v češtině.
Norma byla nahrazena těmito normami:
ČSN ISO 10002 (010339)
Anotace textu normy ČSN ISO 10002 (010339)
Tato mezinárodní norma podává návod na proces vyřizování stížností, týkajících se produktů organizace, včetně plánování, návrhu, provozu, údržby a zlepšování. Popsaný proces vyřizování stížností je vhodný k tomu, aby byl používán jako jeden z procesů systému managementu jakosti.
Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner
GPSR - Výrobce/Distributor:
TECHNOR print, s.r.o., K Sokolovně 439/11, Hradec Králové 503 41
IČ: 06655327, e-mail: technor@technor.cz
Bezpečnostní informace k produktu: Technické normy ČSN
Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.