ČSN EN ISO 18295-2 (761802) Zákaznická kontaktní centra - Část 2: Požadavky na klienty využívající služby zákaznických kontaktních center
- Norma: ČSN EN ISO 18295-2 (761802)
- Název: Zákaznická kontaktní centra - Část 2: Požadavky na klienty využívající služby zákaznických kontaktních center
- Kategorie: 7618 - Tisková média a zákaznická kontaktní centra
- Katalogový kód:503779
- Dostupnost:Tisk
- Třídící znak:761802
- Platnost:Norma je platná
- Vydání:03/2018
- Účinnost:04/2018 - doposud
- Jazyk:Část nebo celá norma je v angličtině.
ČSN EN ISO 18295-2 (761802) Zákaznická kontaktní centra - Část 2: Požadavky na klienty využívající služby zákaznických kontaktních center Norma Kat. číslo: 503779
Dlouhý název: Zákaznická kontaktní centra - Část 2: Požadavky na klienty využívající služby zákaznických kontaktních center
Krátký název: Norma
Třídící znak: 761802
Platnost: Norma je platná
Vydání: 03/2018
Účinnost: 04/2018 - doposud
Jazyk: Část nebo celá norma je v angličtině.
211,00 Kč
211,00 Kč s DPH Anotace textu normy ČSN EN ISO 18295-2 (761802)
This document specifies requirements for organizations using the services of customer contact centres (CCC). It aims to ensure that customer expectations are consistently met through the provision and management of appropriate arrangements with CCCs meeting the requirements of ISO 18295-1.
This document is applicable to clients using CCCs of all sizes, across all sectors including in-house (captive) centres and outsourced (third party operator) centres, across multiple contact channels, including voice and non-voice media.
Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner
Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.