ČSN EN ISO 18295-1 (761802) Zákaznická kontaktní centra - Část 1: Požadavky na zákaznická kontaktní centra
- Norma: ČSN EN ISO 18295-1 (761802)
- Název: Zákaznická kontaktní centra - Část 1: Požadavky na zákaznická kontaktní centra
- Kategorie: 7618 - Tisková média a zákaznická kontaktní centra
- Katalogový kód:503778
- Dostupnost:Tisk
- Váha (gr):100
- Třídící znak:761802
- Platnost:Norma je platná
- Vydání:03/2018
- Účinnost:04/2018 - doposud
- Jazyk:Část nebo celá norma je v angličtině.
ČSN EN ISO 18295-1 (761802) Zákaznická kontaktní centra - Část 1: Požadavky na zákaznická kontaktní centra Norma Kat. číslo: 503778

Dlouhý název: Zákaznická kontaktní centra - Část 1: Požadavky na zákaznická kontaktní centra
Krátký název: Norma
Třídící znak: 761802
Platnost: Norma je platná
Vydání: 03/2018
Účinnost: 04/2018 - doposud
Jazyk: Část nebo celá norma je v angličtině.
325,00 Kč
325,00 Kč s DPH Anotace textu normy ČSN EN ISO 18295-1 (761802)
This document specifies service requirements for customer contact centres (CCC). It specifies a framework for any CCC that aims to assist in providing clients and customers with services that continuously and proactively meet or exceed their needs.
This document is applicable to both in-house (captive) and outsourced (third party operator) CCCs of all sizes, across all sectors and all interaction channels, including inbound and outbound. It specifies performance metrics (KPIs) as and where required.
Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner
Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.