ČSN EN 61375-2-3   (342690) Elektrické drážní zařízení - Vlaková komunikační síť (TCN) - Část 2-3: TCN komunikační profil

  • Norma: ČSN EN 61375-2-3   (342690)
  • Název: Elektrické drážní zařízení - Vlaková komunikační síť (TCN) - Část 2-3: TCN komunikační profil
  • Kategorie: 3426 - Železniční zabezpečovací zařízení
  • Katalogový kód:98958
  • Dostupnost:Tisk
  • Váha (gr):100
  • Třídící znak:342690
  • Platnost:Norma je platná
  • Vydání:04/2016
  • Účinnost:05/2016 - doposud
  • Jazyk:Část nebo celá norma je v angličtině.
Koupit celou normu Vysvětlení k objednávce kompletní normy Objednat kompletní normu znamená objednat základní normu a všechny její dodatky (změny a opravy). Cena je součtem jednotlivých položek.
2 372,00 
2 372,00  s DPH

ČSN EN 61375-2-3   (342690) Elektrické drážní zařízení - Vlaková komunikační síť (TCN) - Část 2-3: TCN komunikační profil základní norma Kat. číslo: 98958

 Elektrické drážní zařízení - Vlaková komunikační síť (TCN) - Část 2-3: TCN komunikační profil
Dlouhý název: Elektrické drážní zařízení - Vlaková komunikační síť (TCN) - Část 2-3: TCN komunikační profil
Krátký název: základní norma
Třídící znak: 342690
Platnost: Norma je platná
Vydání: 04/2016
Účinnost: 05/2016 - doposud
Jazyk: Část nebo celá norma je v angličtině.
2 238,00 
2 238,00  s DPH
Položky normy

ČSN EN 61375-2-3   (342690) - oprava 1-Angl. 04.17 oprava 1-Angl. 04.17 Kat. číslo: 501844

Krátký název: oprava 1-Angl. 04.17
Platnost: Norma je platná
Vydání: neznámé
Účinnost: / - /
8,00 
8,00  s DPH

ČSN EN 61375-2-3   (342690) - změna A11 11.17 změna A11 11.17 Kat. číslo: 503314

Krátký název: změna A11 11.17
Platnost: Norma je platná
Vydání: neznámé
Účinnost: / - /
126,00 
126,00  s DPH

Anotace textu normy ČSN EN 61375-2-3   (342690)

This standard specifies rules for the data exchange between consists in trains. The aggregation of these rules defines the TCN communication profile.

The objective of the communication profile is to ensure interoperability between consists of the said trains with respect to the exchange of information. For this it defines all those items which are necessary for communication interoperability:

- an architecture with defined train directions related to different train views

- a common functional addressing concept

- common communication protocol for data exchange between functions

- a set of services for train communication control.

As a restriction, this communication profile is adhered to the Ethernet Train Backbone (ETB) technology as defined in IEC 61375-2-5. Towards the consist networks, a more abstract interface is defined which does not restrict the appliance of any consist network technology as for instance MVB (IEC 61375-3-1), CANOpen (IEC 61375-3-3) or ECN (IEC 61375-3-4).

It is not within the scope of the communication profile to define application data content and its meaning (e.g. syntax and semantics). This is within the responsibility of the application profiles. Namely two application profiles are explicitly supported as shown in Figure 1: the TCMS application profile as defined in IEC 61375-2-4, and the onboard multimedia and telematic services (OMTS) related profiles as defined in the IEC 62580 series.

 

Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner

 

GPSR - Výrobce/Distributor:
TECHNOR print, s.r.o., K Sokolovně 439/11, Hradec Králové 503 41
IČ: 06655327, e-mail: technor@technor.cz
Bezpečnostní informace k produktu: Technické normy ČSN

Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.