ČSN EN 50617-1   (333506) Drážní zařízení - Základní parametry systémů detekování vlaků pro interoperabilitu evropských železničních systémů - Část 1: Kolejové obvody

  • Norma: ČSN EN 50617-1   (333506)
  • Název: Drážní zařízení - Základní parametry systémů detekování vlaků pro interoperabilitu evropských železničních systémů - Část 1: Kolejové obvody
  • Kategorie: 3335 - Elektrická dopravní zařízení
  • Katalogový kód:501006
  • Dostupnost:Tisk
  • Váha (gr):100
  • Třídící znak:333506
  • Platnost:Norma je platná
  • Vydání:02/2017
  • Účinnost:03/2017 - doposud
  • Jazyk:Norma je v češtině.

ČSN EN 50617-1   (333506) Drážní zařízení - Základní parametry systémů detekování vlaků pro interoperabilitu evropských železničních systémů - Část 1: Kolejové obvody Norma Kat. číslo: 501006

 Drážní zařízení - Základní parametry systémů detekování vlaků pro interoperabilitu evropských železničních systémů - Část 1: Kolejové obvody
Dlouhý název: Drážní zařízení - Základní parametry systémů detekování vlaků pro interoperabilitu evropských železničních systémů - Část 1: Kolejové obvody
Krátký název: Norma
Třídící znak: 333506
Platnost: Norma je platná
Vydání: 02/2017
Účinnost: 03/2017 - doposud
Jazyk: Norma je v češtině.
687,00 
687,00  s DPH

Anotace textu normy ČSN EN 50617-1   (333506)

Tato evropská norma stanovuje v rámci interoperability technické parametry kolejových obvodů souvisejících s mezemi vyzařovaných rušivých proudů RST, které jsou definovány prostřednictvím Frekvenčního managementu. Meze pro kompatibilitu mezi kolejovými vozidly a kolejovými obvody, které jsou v současné době touto normou navrhovány, zahrnují opatření pro známé rušivé jevy, jež jsou spojeny s trakčním napájením a souvisejícími ochranami (přepětí, zkratové proudy, základní přechodné jevy, jako jsou proudové špičky a přerušení napájení). Tyto účinky jsou hodnoceny pomocí modelovacích nástrojů, které byly v minulosti verifikovány v rámci evropského výzkumného projektu RAILCOM.

Norma je určena k použití pro posuzování shody zařízení kolejových obvodů a jiných systémů detekování vlaků, které využívají kolejnice jako součást principů detekování, v rámci evropské směrnice o interoperabilitě transevropského železničního systému a souvisejících technických specifikací pro zajištění interoperability týkající se řízení a zabezpečení traťových subsystémů.

Popisuje technické parametry, které je nutné posoudit k dosažení kompatibility kolejového obvodu s mezemi vyzařování stanovenými Frekvenčním managementem pro kolejová vozidla. Každý parametr je definovaný krátkým popisem, definicí požadavků, vztahem k dalším normám a je-li to nezbytné, postupem prokazujícím jeho splnění. Přehled jednotlivých parametrů z hlediska bezpečnosti, v kontextu s touto evropskou normou, je uveden v samostatné tabulce.

Meze odolnosti kolejových obvodů provozovaných na neinteroperabilních tratích nebo na interoperabilních tratích vybudovaných před datem vydání tohoto dokumentu nejsou v této normě definovány a jsou za ně zodpovědní jednotliví správci infrastruktury, NSA a/nebo dodavatelé systémů detekování vlaku. V tomto případě jsou meze kompatibility uveřejněny obvykle v předpisech infrastruktury a/nebo notifikovaných vnitrostátních předpisech.

Platí pro kolejové obvody instalované na všech elektrizovaných i neelektrizovaných tratích. Nicméně u kolejových obvodů určených pouze k instalaci na neelektrizovaných tratích mohou být aplikovány jen některé parametry.

 

Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner

 

GPSR - Výrobce/Distributor:
TECHNOR print, s.r.o., K Sokolovně 439/11, Hradec Králové 503 41
IČ: 06655327, e-mail: technor@technor.cz
Bezpečnostní informace k produktu: Technické normy ČSN

Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.