ČSN EN 50121-3-2 ED.4   (333590) Drážní zařízení - Elektromagnetická kompatibilita - Část 3-2: Drážní vozidla - Zařízení

  • Norma: ČSN EN 50121-3-2 ED.4   (333590)
  • Název: Drážní zařízení - Elektromagnetická kompatibilita - Část 3-2: Drážní vozidla - Zařízení
  • Kategorie: 3335 - Elektrická dopravní zařízení
  • Katalogový kód:502769
  • Dostupnost:Tisk
  • Třídící znak:333590
  • Platnost:Norma je platná
  • Vydání:07/2017
  • Účinnost:08/2017 - doposud
  • Jazyk:Norma je v češtině.
Koupit celou normu Vysvětlení k objednávce kompletní normy Objednat kompletní normu znamená objednat základní normu a všechny její dodatky (změny a opravy). Cena je součtem jednotlivých položek.
387,00 
387,00  s DPH

ČSN EN 50121-3-2 ED.4   (333590) Drážní zařízení - Elektromagnetická kompatibilita - Část 3-2: Drážní vozidla - Zařízení základní norma Kat. číslo: 502769

 Drážní zařízení - Elektromagnetická kompatibilita - Část 3-2: Drážní vozidla - Zařízení
Dlouhý název: Drážní zařízení - Elektromagnetická kompatibilita - Část 3-2: Drážní vozidla - Zařízení
Krátký název: základní norma
Třídící znak: 333590
Platnost: Norma je platná
Vydání: 07/2017
Účinnost: 08/2017 - doposud
Jazyk: Norma je v češtině.
315,00 
315,00  s DPH
Položky normy

ČSN EN 50121-3-2 ED.4   (333590) - změna A1 09.19 změna A1 09.19 Kat. číslo: 508242

Krátký název: změna A1 09.19
Platnost: Norma je platná
Vydání: neznámé
Účinnost: / - /
72,00 
72,00  s DPH

Anotace textu normy ČSN EN 50121-3-2 ED.4   (333590)

Tato evropská norma platí pro aspekty emise a odolnosti od EMC elektrických a elektronických zařízení, která jsou určena pro instalování v drážním vozidle. EN 50121-3-2 platí pro integrování zařízení v drážním vozidle.

Zvažován je kmitočtový rozsah od DC do 400 GHz. Měření se nemusí provádět na kmitočtech, pro které nejsou specifikovány požadavky.

Aplikace zkoušek musí záviset na konkrétním zařízení, jeho konfiguraci, jeho vstupech/výstupech, jeho technologii a jeho provozních podmínkách.

Tato norma bere v úvahu vnitřní prostředí železničního kolejového vozidla a vnější prostředí železnice, a rušení přístrojů ze zařízení, jako jsou ruční radiové vysílače.

Je-li vstup/výstup určen k vysílání nebo přijímání za účelem radiové komunikace (úmyslné zářiče, např. systémy transpondéru), pak požadavek na vyzařované emise v této normě není určen k aplikování na úmyslné vysílání z rádiového vysílače dle definice ITU.

Meze odolnosti se nevztahují na vyloučená pásma definovaná v odpovídající normě EMC týkající se vysokofrekvenčních zařízení.

Tato norma se nevztahuje na přechodné emise při spouštění a zastavování zařízení.

Cílem této normy je stanovení mezí a zkušebních metod pro elektromagnetické emise a požadavků na zkoušky odolnosti ve vztahu k rušením šířeným vedením a vyzařováním.

Tyto meze a zkoušky představují základní požadavky elektromagnetické kompatibility.

Požadavky na emisi byly vybrány tak, aby bylo zajištěno, že rušení generovaná zařízeními provozovanými normálně na železničních drážních vozidlech nepřekračují úroveň, která by mohla zabránit jinému přístroji v určeném provozu. Meze emise uvedené v této normě mají přednost před emisními požadavky pro jednotlivé přístroje na palubě drážních vozidel uvedené v jiných normách.

Podobně byly vybrány požadavky na odolnost, aby byla zajištěna odpovídající úroveň odolnosti pro zařízení drážních vozidel.

Tyto úrovně však nepokrývají všechny případy, které se mohou vyskytnout s extrémně nízkou pravděpodobností v libovolném místě. Musí být specifikovány zvláštní požadavky, které se odchylují od této normy.

Zkušební požadavky jsou stanoveny pro každý zvažovaný vstup/výstup.

Tato zvláštní ustanovení je třeba používat ve spojení s obecnými ustanoveními EN 50121-1.

 

Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner

Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.