ČSN EN 50121-3-1 ED.4   (333590) Drážní zařízení - Elektromagnetická kompatibilita - Část 3-1: Drážní vozidla - Vlak a celkové vozidlo

  • Norma: ČSN EN 50121-3-1 ED.4   (333590)
  • Název: Drážní zařízení - Elektromagnetická kompatibilita - Část 3-1: Drážní vozidla - Vlak a celkové vozidlo
  • Kategorie: 3335 - Elektrická dopravní zařízení
  • Katalogový kód:502772
  • Dostupnost:Tisk
  • Třídící znak:333590
  • Platnost:Norma je platná
  • Vydání:07/2017
  • Účinnost:08/2017 - doposud
  • Jazyk:Norma je v češtině.
Koupit celou normu Vysvětlení k objednávce kompletní normy Objednat kompletní normu znamená objednat základní normu a všechny její dodatky (změny a opravy). Cena je součtem jednotlivých položek.
387,00 
387,00  s DPH

ČSN EN 50121-3-1 ED.4   (333590) Drážní zařízení - Elektromagnetická kompatibilita - Část 3-1: Drážní vozidla - Vlak a celkové vozidlo základní norma Kat. číslo: 502772

 Drážní zařízení - Elektromagnetická kompatibilita - Část 3-1: Drážní vozidla - Vlak a celkové vozidlo
Dlouhý název: Drážní zařízení - Elektromagnetická kompatibilita - Část 3-1: Drážní vozidla - Vlak a celkové vozidlo
Krátký název: základní norma
Třídící znak: 333590
Platnost: Norma je platná
Vydání: 07/2017
Účinnost: 08/2017 - doposud
Jazyk: Norma je v češtině.
315,00 
315,00  s DPH
Položky normy

ČSN EN 50121-3-1 ED.4   (333590) - změna A1 09.19 změna A1 09.19 Kat. číslo: 508239

Krátký název: změna A1 09.19
Platnost: Norma je platná
Vydání: neznámé
Účinnost: / - /
72,00 
72,00  s DPH

Anotace textu normy ČSN EN 50121-3-1 ED.4   (333590)

Tato Evropská norma stanoví požadavky na emisi a odolnost pro všechny typy drážních vozidel. Pokrývá hnací vozidlo, tažené vozidlo a soupravy vlaků včetně drážních vozidel městských drah. Tato Evropská norma stanoví meze pro emisi drážního vozidla do vnějšího prostředí.

Rozsah platnosti této části normy končí na rozhraní vozidla s jeho vstupy a výstupy energie. V případě lokomotiv, souprav vlaků, tramvají a podobně, to je kluzný kontakt s trolejovým vedením nebo přívodní kolejnicí (pantograf, sběrač proudu). V případě tažených vozidel je to konektor s AC nebo DC napájecím kabelem. Protože je však sběrač proudu součástí hnacího vozidla, není zcela možné vyloučit jevy tohoto rozhraní s napájecím vedením. Aby se tyto jevy minimalizovaly, navrhla se zkouška při pomalém pohybu.

EMC plán může stanovit další požadavky na kompatibilitu drážního systému (například, jak je specifikováno v EN 50238).

Všechny přístroje, které se mají integrovat do vozidla, musí v zásadě splňovat požadavky EN 50121-3-2. Ve výjimečných případech, kde přístroj splňuje požadavky jiných norem pro EMC, avšak není prokázáno plné vyhovění EN 50121-3-2, se EMC musí zajistit odpovídajícími opatřeními při integraci přístroje do systému vozidla a/nebo vhodnou analýzou EMC a zkouškou, která zdůvodní odchylky od EN 50121-3-2.

Norma platí pro kmitočtový rozsah od 0 Hz (DC) do 400 GHz. Měření se nemusí provádět na kmitočtech, pro které nejsou specifikovány požadavky.

 

Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner

Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.