ČSN EN 16185-2+A1 (284022) Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 2: Zkušební metody
- Norma: ČSN EN 16185-2+A1 (284022)
- Název: Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 2: Zkušební metody
- Kategorie: 2840 - Brzdová soustava
- Katalogový kód:515924
- Dostupnost:Tisk
- Třídící znak:284022
- Platnost:Norma je platná
- Vydání:11/2022
- Účinnost:12/2022 - doposud
- Jazyk:Norma je v češtině.
ČSN EN 16185-2+A1 (284022) Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 2: Zkušební metody Norma Kat. číslo: 515924
Anotace textu normy ČSN EN 16185-2+A1 (284022)
Dokument stanovuje zkušební metody a kritéria přejímky brzdového systému pro použití na vlacích se spalovacími a elektrickými motory, které jsou v dokumentu označené jako EMU/DMU, provozovaných na síti tratí evropského konvenčního železničního systému. Dokument platí pro všechna vozidla nové konstrukce vlaků se spalovacími a elektrickými motory a všechny EMU/DMU po generální opravě, pokud tato oprava zahrnuje rekonstrukci nebo rozsáhlou úpravu brzdového systému vozidel. Dokument nepokrývá vlaky tažené lokomotivami, specifikované v EN 14198, kolejová vozidla hromadné dopravy, specifikovaná v EN 13452 (soubor) a vysokorychlostní vlaky provozované s rychlostí vyšší než 200 km/h, specifikované v EN 15734-1, a na jejich zkoušky specifikované v EN 15734-2. Požadavky na funkční zkoušky uvedené v této evropské normě vycházejí z předpokladu, že vozidla jsou vybavena brzdovým systém s architekturou definovanou v EN 16185-1. Brzdicí účinek zjištěný zkouškami definovanými v této evropské normě lze využít při posuzování shody s požadovaným brzdicím účinkem definovaným v EN 16185-1.
Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner
Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.