ČSN EN 16185-2+A1   (284022) Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 2: Zkušební metody

  • Norma: ČSN EN 16185-2+A1   (284022)
  • Název: Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 2: Zkušební metody
  • Kategorie: 2840 - Brzdová soustava
  • Katalogový kód:515924
  • Dostupnost:Tisk
  • Třídící znak:284022
  • Platnost:Norma je platná
  • Vydání:11/2022
  • Účinnost:12/2022 - doposud
  • Jazyk:Norma je v češtině.

ČSN EN 16185-2+A1   (284022) Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 2: Zkušební metody Norma Kat. číslo: 515924

 Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 2: Zkušební metody
Dlouhý název: Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 2: Zkušební metody
Krátký název: Norma
Třídící znak: 284022
Platnost: Norma je platná
Vydání: 11/2022
Účinnost: 12/2022 - doposud
Jazyk: Norma je v češtině.
525,00 
525,00  s DPH

Anotace textu normy ČSN EN 16185-2+A1   (284022)

Dokument stanovuje zkušební metody a kritéria přejímky brzdového systému pro použití na vlacích se spalovacími a elektrickými motory, které jsou v dokumentu označené jako EMU/DMU, provozovaných na síti tratí evropského konvenčního železničního systému. Dokument platí pro všechna vozidla nové konstrukce vlaků se spalovacími a elektrickými motory a všechny EMU/DMU po generální opravě, pokud tato oprava zahrnuje rekonstrukci nebo rozsáhlou úpravu brzdového systému vozidel. Dokument nepokrývá vlaky tažené lokomotivami, specifikované v EN 14198, kolejová vozidla hromadné dopravy, specifikovaná v EN 13452 (soubor) a vysokorychlostní vlaky provozované s rychlostí vyšší než 200 km/h, specifikované v EN 15734-1, a na jejich zkoušky specifikované v EN 15734-2. Požadavky na funkční zkoušky uvedené v této evropské normě vycházejí z předpokladu, že vozidla jsou vybavena brzdovým systém s architekturou definovanou v EN 16185-1. Brzdicí účinek zjištěný zkouškami definovanými v této evropské normě lze využít při posuzování shody s požadovaným brzdicím účinkem definovaným v EN 16185-1.

 

Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner

Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.