ČSN EN 16185-1   (284022) Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 1: Požadavky a definice

  • Norma: ČSN EN 16185-1   (284022)
  • Název: Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 1: Požadavky a definice
  • Kategorie: 2840 - Brzdová soustava
  • Katalogový kód:98006
  • Dostupnost:Tisk
  • Třídící znak:284022
  • Platnost:Norma není platná
  • Vydání:09/2015
  • Účinnost:10/2015 - 11/2020
  • Jazyk:Norma je v češtině.
Norma byla nahrazena těmito normami: ČSN EN 16185-1+A1   (284022)

Anotace textu normy ČSN EN 16185-1   (284022)

Tato evropská norma popisuje funkčnost, omezení, účinek a činnost brzdového systému pro použití ve vlacích s vlastním pohonem spalovacími a elektrickými motory na evropské síti konvenčního železničního systému. Tato evropská norma pokrývá všechna vozidla nové konstrukce vlaků s vlastním pohonem spalovacími a elektrickými motory, která jsou provozována s maximální rychlostí až 200 km/h, v dalším textu jednoduše nazývaná EMU/DMU a všechna výše zmíněná vozidla po generální opravě většiny částí, pokud zahrnuje rekonstrukce nebo rozsáhlé změny brzdového systému příslušného vozidla. Tato norma se nevztahuje na vlaky tažené lokomotivou, které specifikuje EN 14198, kolejová vozidla hromadné dopravy, která specifikuje EN 13452-1 a na vysokorychlostní vlaky provozované při rychlostech vyšších než 200 km/h, které specifikuje EN 15734-1.

 

Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner

Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.